اس ام اس دلبری سری اول
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس دلبری سری اول
نوشته شده در جمعه 11 مرداد 1392
بازدید : 1570
نویسنده : Mohammad

همه ی حواسم را جمع میکنم تا خیالت را کم کنم اما تمام یادت در”من” ضرب میشود و “من” تقسیم میشوم در “تو” …
می بینی ؟ عجب دنیای بی حساب و کتابی ست ؟
.
.
بانو !
آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش و مثل یک ماهی به آغوش من بیا …
من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم …
.
.
بگو دوستت دارم …
شهیدم کن …
مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه لبهایِ تو شلیک می شود !
.
.
بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است وقتی که به تو نگاه میکنم …
.
.
ابراهیم که نیستم میگذاری میروی …
این آتش نبودنت بر من گلستان نخواهد شد !!!
.
.
دوام نمی آورم سردی پاییز امسال را …
باید کوچ کنم به قشلاق آغوشت !!!
.
.
آدم باید عین مرسوله پستی سفارشی باشه …
یکی باشه همیشه تحویلش بگیره ، بگیرتش تو بغل !
امضا هم بده که تحویل گرفته شده و پس گرفته نمی شود …

.
.
مرا دوست بدار به سان گذر از یک سمت خیابان به سمتی دیگر …
اول به من نگاه کن
بعد به من نگاه کن
و باز هم مرا نگاه کن …
“جمال ثریا”
.
.
تمام شهر خوابیده ، من از فکر تو بیدارم …
.
.
هر روز این “عشق” یکطرفه را طی میکنم …
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار … نترس ، جریمه اش با من !
.
.
به ماهی ها نگفتم تو دریایی …
اما تمام رودخانه ها دنبال تو می گردند !
.
.
روزهایی که می بینمت ، نفسم می گیرد و روزهایی که نیستی دلم …
اما تو باش ! تحمل اولی آسان تر است …
.
.
دلم خیلی بیشتر از حجمش پُر است …
پر از جای خالی تو !
.
.
خیلی مواظب باش !
اگه با شنیدن صداش دلت لرزید …
اگه با بدی هاش فرار نکردی و موندی …
دیگه تمومه … اون شده همه ی دنیات !
.
.
“من”ی که کنارش “تو” نباشد ، بزرگترین پارادوکس دنیاست …
.
.
کسی که بیشتر از همه دوسِت داره ، بدون دلیل شاید هر روز باهات دعواش بشه …
اما وقتی که ناراحتی ، با “همه ی دنیا” می جنگه تا به ناراحتیت پایان بده !!!
.
.
آدم وقتی یه حس تکرارنشدنی رو با یکی تجربه میکنه ، دیگه اون حس رو با هیچکس دیگه ای نمیتونه تجربه کنه !
بعضی حس های خاص و ناب هستند … مثل بعضی آدم ها !
.
.
دنیا را بهتر شناختم پس از آنکه تو را شناختم …
.
.
این روزها قدم که میزنم ، منحرف میشوم به سمت چپ !!!
در قلب من چیزی سنگینی می کند مدام …
جای تو خوب است ؟؟؟
.
.

عشق یعنی توی گوشیت یه سری اس ام اس هست که عمرا دلت بیاد پاکشون کنی … 



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس دلبری , ,
:: برچسب‌ها: دلبری ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: